Lähetä kaverille

Sähköposti lähetetty!

Ryhmäliikunta Jyväskylä

Syke ja kestävyys

Ryhmätunti Fyysisyys Tekninen haasteellisuus

Virtuaalinen sisäpyöräily

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

Virtuaalisilla sisäpyöräilytunneilla pääset polkemaan erilaisia pyöräilyreittejä ja ihastelemaan maisemia TV-ruudulta. Tunneilla on virtuaalinen ohjaaja, joka opastaa sinua suomeksi television välityksellä. Tuntien selkeät ohjeet ja rakenne tarjoavat mukavia liikuntahetkiä kaiken tasoisille sisäpyöräilijöille.

Fit Boxing

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Fit Boxing on tehokas ja hauska kuntonyrkkeilytunti, jossa koko keho saa kyytiä! Tunnilla harjoitellaan nyrkkeilytekniikoita turvallisesti, tehdään hauskoja pariharjoitteita, puretaan energiaa säkkeihin, sekä tehdään erilaisia toiminnallisia harjoituksia.

Lajin suurin viehätys piilee sen monipuolisuudessa ja tehokkuudessa. Fit Boxing kuormittaa monipuolisesti koko kehon lihaksia, parantaa aerobista kuntoa, sekä kehittää koordinaatiota. Samalla niska-hartiaseudun kivut ja ylimääräiset kilot saavat kyytiä.

Fit Boxing sopii kaikille ikään, kokoon, sukupuoleen ja kuntoon katsomatta!

Innostavaan kuntonyrkkeilyyn jää helposti koukkuun! Tule rohkeasti mukaan!

Tällä tunnilla ei otella – tyrmäysten kohteena ovat ainoastaan niska-hartiaseudun kivut ja kalorit! ;)

Cycling Basic

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

Cycling Basic 45 min. on kestävyyskuntoa kohottava keskitason sisäpyöräilytunti. Tunnil-la työ- ja palautusosuudet vaihtelevat. Tunti on astetta vauhdikkaampi ja raskaampi kuin Cycling Easy –tunti, mutta sopii hyvin kaiken-ikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

BODYCOMBAT®

Raskas Haasteellinen Lue Sulje

Les Mills BODYCOMBAT® on itsepuolustuslajeihin pohjautuva, vauhdikas ryhmäliikuntatunti. Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä eri kamppailulajien (kuten karaten, taekwondon, kung fun, kickboxingin ja muay thain) tekniikoista hyödyntäen.

BODYCOMBAT® -tunti koostuu kymmenestä musiikkikappaleesta, joille kaikille on suunniteltu oma liikesarja. Tunti sisältää nopeita iskuharjoituksia, jotka kehittävät kuntoa ja kestävyyttä. Combat-osuudet sisältävät isku- ja potkuyhdistelmiä, jotka kehittävät voimaa ja tarkkuutta.

BODYCOMBAT®-harjoitus kehittää yleiskuntoa ja koordinaatiota, parantaa luuston kestävyyttä, kuluttaa kaloreita, ja vahvistaa kehoa.

Tunti soveltuu sinulle, jonka kunto on keskitasoa tai sitä parempi. Tunnille tullessa ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kamppailulajeista. Tunnilla ei oteta fyysistä kontaktia, eikä se ole itsepuolustusharjoitus, vaan mukaansatempaava ryhmäliikuntatunti. Tunnilla ei käytetä välineitä.

Ota mukaasi hyvät ja tukevat kengät ja mukavat treenivaatteet. Ota mukaasi myös pyyhe ja vesipullo.

Valjasta sisäinen soturisi!


BODYATTACK®

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

BODYATTACK® on sporttinen ja aerobinen treenitunti, joka kehittää kestävyyttä ja voimaa, kuluttaa kaloreita, kiinteyttää, sekä parantaa koordinaatiokykyä ja ketteryyttä.

Energisessä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet. Energiset ohjaajat ja vauhdikas musiikki motivoivat osallistujia yltämään tavoitteisiinsa – viikonlopputreenaajasta hard core atleetiksi!

Kuten kaikilla Less Mills –konseptiin kuuluvilla tunneilla, myös BODYATTACK®-tunneilla liikkeet ja musiikki vaihtuvat kolmen kuukauden välein.

Tunti sopii kaikille, joilla on kohtuullinen kunto. Liikkeet ovat yksinkertaisia, joten sinulla ei tarvitse olla erityisen hyvä koordinaatiokyky. Tarvitse tunnille hyvät kengät tukemaan jalkoja, mukavat treenivaatteet, sekä juomapullon ja hikipyyhkeen.

Anna energisen treenin viedä mennessään!


Cycling Party

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

Cycling Party on 55 min. mittainen vauhdikas ja mukaansatempaava sisäpyöräilytunti, jolla pistetään bileet pystyyn! Tunnilla fiilistellään eri teemoilla ja nautitaan vaihtelevista ja monipuolisista työpätkistä ja energisestä musiikista. Cycling Party on teholtaan keskiraskas / raskas, mutta pääset itse vaikuttamaan kuormitukseen omilla vastusten säädöillä.

HIIT

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

HIIT - nopeasti huippukuntoon!

HIIT (high intensity interval training) on lyhyt, mutta tehokas intervalliharjoitus. HIIT-tunnilla tehdään lyhyitä, mutta tiukkoja työosuuksia, joiden välissä palautellaan. Jokainen tekee harjoitteet omaan tahtiin omalle kuntotasolle sopivalla intensiteetillä – voit siis tulla haastamaan itsesi olitpa sitten aloittelija tai konkari!

30 min. mittainen harjoitus sisältää lyhyet alku- ja loppuverryttelyt, sekä erilaisia aerobisia työosuuksia (kuten hyppyjä ja juoksuja). Aerobisten harjoitusten lomassa on myös räjähtäviä lihaskuntoharjoitteita, joten koko kroppa saa tällä tunnilla takuuvarmasti kyytiä!

Välineinä voidaan harjoituksessa hyödyntää esim. step-lautoja ja levypainoja.

HIIT parantaa tehokkaasi hapenottokykyä, kehittää räjähtävyyttä, ketteryyttä, kimmoisuutta, nopeaa voimantuottoa, vahvistaa luita, sekä kuluttaa tehokkaasti kaloreita ja polttaa rasvaa (jopa vielä seuraavanakin päivänä).

Huom! Harjoitus ei sisällä askelsarjoja, joten kaikki pysyvät varmasti mukana!

Haasta itsesi tiukkaan, mutta palkitsevaan treeniin!

STRONG by Zumba®

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

STRONG by Zumba® on energinen intervallitunti, joka kehittää tehokkaasti kestävyyskuntoa, voimaa ja nopeutta. Tunti sisältää sykettä nostavia HIIT-osuuksia, sekä kehonpainolla tehtäviä lihaskuntoharjoituksia. Liikkeisiin tarkasti synkronoitu energinen musiikki motivoi sinut haastamaan itsesi viimeiseen hikipisaraan asti. Liikkeistä voi valita kevyempiä tai haastavampia vaihtoehtoja oman kuntotason mukaan.

Huom! Tämä tunti ei ole tanssitunti! Sopii myös miehille!

Step Interval

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Step Interval on 30 min. napakka tehotreeni. Tunti koostuu
yksinkertaisista, mutta tehokkaista askelluksista step-laudalle.
Askeltaen laudalle saat sykkeen ylös, ja samalla reidet ja pakarat
saavat kyytiä. Voit tehdä harjoituksen omana treeninään tai yhdistää sen
esim. 30 min. CXWORX-tuntiin, joka keskittyy erityisesti keskivartalon
vahvistamiseen.

Sivumme Facebookissa Sivumme Twitterissä