Lähetä kaverille

Sähköposti lähetetty!

Ryhmäliikunta Jyväskylä

Lihaskunto

Ryhmätunti Fyysisyys Tekninen haasteellisuus

BODYPUMP®

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

BODYPUMP® on musiikin tahtiin tehtävä koko vartalon lihaskuntoharjoitus, jossa treenivälineenä käytetään levytankoja ja –painoja, sekä step-lautoja. Harjoitus sopii sekä naisille että miehille – kaikille, jotka haluavat tehdä tunnissa koko vartalon lihaskuntoharjoituksen.

Liikkeinä BODYPUMP®-tunneilla on mm. kyykkyjä, askel-kyykkyjä, penkkipunnerruksia, maastavetoja, kulmasoutuja, hauiskääntöjä, vatsarutistuksia, jne.

Säännöllinen BODYPUMP® –harjoittelu parantaa lihaskuntoa ja –kestävyyttä, muokkaa lihaksia ja vahvistaa luustoa.

Koska BODYPUMP®-tunnin liikkeet ovat yksinkertaisia, pääset helposti alkuun. Tunnin tehokkuus taas takaa sen, että huomaat tulokset nopeasti. Saat harjoituksesta juuri itsellesi sopivan valitsemalla sinulle parhaiten sopivat painot. Tunnin ohjaaja opastaa sinua painojen valinnassa, sekä neuvoo, miten liikkeet suoritetaan oikein.

Kaikki ohjaajat ovat suorittaneet kansainvälisen lisenssin, ja BODYPUMP® –ohjelma on kaikilla ohjaajilla sama. Kuten muillakin Les Mills –konseptiin kuuluvilla tunneilla, myös BODYPUMP®-tunnilla liikkeet ja musiikki vaihtuvat kolmen kuukauden välein.

Tarvitset tunnille mukavat treenivaatteet, sisäliikuntakengät, vesipullon ja pienen pyyhkeen.




Kiinteytys

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Kiinteytys on monipuolinen ryhmäliikuntatunti, joka sisältää sekä lihaskuntoharjoitteita että helppoja sykettä kohottavia askelsarjoja. Tunnin harjoitteet ovat yksinkertaisia, mutta monipuolisia ja tehokkaita. Mukaansatempaava ja vaihteleva musiikki suomalaisesta musiikista lattareihin, popista rokkiin siivittää treeniä.

Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineitä, kuten käsipainoja, levypainoa, painotankoa, kuminauhoja, tms., unohtamatta oman kehon painolla toteutettavia harjoituksia.

Kiinteytys:

• kehittää kestävyyttä
• parantaa lihaskuntoa
• kiinteyttää
• parantaa koordinaatiota, liikkuvuutta ja tasapainoa

Kiinteytys on lähtökohtaisesti keskiraskas harjoitus, mutta ohjaajan antamilla vaihtoehdoilla voit rakentaa tunnista myös kevyen tai raskaan.

Tarvitset tunnilla sisäliikuntakengät, rennot liikuntavaatteet, juomapullon, sekä pienen hikipyyhkeen.

Tunti soveltuu kaikille!

Tervetuloa!

Kahvakuula

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Kahvakuula on monipuolinen harjoitus, jossa koko keho saa treeniä erilaisilla kahvakuulaharjoittelulle tyypillisillä kokonaisvaltaisilla liikkeillä. Tunti alkaa lämmittelyllä, jota seuraa tekniikka- ja lajiharjoittelu (esim. tempaus, työntö, rinnalleveto, etuheilautukset) erilaisin aikasarjoin. Tämän lisäksi koko keholle tulee treeniä erilaisia voimaominaisuuksia haastaen. Kaikki tunnin liikkeet opetellaan toteuttamaan turvallisesti ja tehokkaasti.

Core

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Core on 30 min. kestävä harjoitus, jonka avulla lisäät keskivartalon voimaa ja hallintaa, parannat tasapainoa, sekä koko kehon liikkuvuutta.

Harjoitus alkaa kehoa lämmittävällä tasapaino- ja liikkuvuusosuudella, josta jatketaan voimaliikkeisiin sekä venyttelyihin. Voimaliikkeissä voidaan käyttää vaihtelevasti apuna erilaisia välineitä, kuten levypainoja, jättipalloa, kuminauhaa, tms.

Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja, ja se sopii niin aloittelijalle kuin jo pitkään liikuntaa harrastaneelle treenaajalle.

Tarvitset tunnille rennot sisäliikuntavaatteet, sisäliikuntakengät, juomapullon ja pienen pyyhkeen.

Korsetti kuntoon!

CXWORX®

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

CXWORX® on kaikki, mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin! 30 minuuttia kestävän harjoituksen aikana tehtävät dynaamiset lihakuntoliikkeet vahvistavat vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia.

CXWORX® opettaa treenaamaan keskivartalon lihaksia oikein, parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Harjoituksissa käytetään välineenä kuminauhaa ja jumppapatjaa.
Harjoitus on haastava, mutta liikkeiden vaihtoehtoiset suoritustavat tekevät tunnista sekä aloittelijoille että edistyneille sopivan harjoituksen.

Muiden Les Mills –ohjelmien tapaan uusi koreografia ja musiikki lanseerataan kolmen kuukauden välein.

Tarvitset mukaasi rennot treenivaatteet, sisäliikuntakengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.

Erinomainen tapa vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia 30 minuutissa!

SHAPE

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

SHAPE on helppo ja tehokas lihaskuntotunti, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille. Tunti sisältää monipuolista lihaskuntosarjoja ja –yhdistelmiä. Liikkeiden tekemiseen hyödynnetään käsipainoja sekä step-lautaa. Shape-tunti kehittää lihaskuntoa, parantaa kestävyyttä ja ylläpitää lihasvoimaa. Tunti ei sisällä lainkaan liikkuvia askelsarjoja.

Tunnin alussa on noin 10 minuutin mittainen helppo lämmittelyosuus, jossa voidaan hyödyntää myös painoja. Lämmittelyn jälkeen vuorossa on 45 minuutin lihaskunto-osuus, jossa vaihtelevat liikesarjat haastavat koko kehon lihaksia. Tunti päättyy 5 minuutin venyttelyyn.

Booty

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

Booty pistää pakarat koetukselle! Kyseessä on tehokas 30 min. kestävä treeni, jossa keskitytään erityisesti pepun ja alavartalon vahvistamiseen ja kiinteyttämiseen, mutta myös vatsa ja ylävartalo aktivoituvat joissain liikkeissä. Tunnilla haastetaan erilaisia voiman, ketteryyden, räjähtävyyden, tasapainon ja kestävyyden osa-alueita. Tunti ei sisällä askelluskoreografioita!

Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn, HIIT-osuuksia sekä myöskin sykettä madaltavia kappaleita, jolloin tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneimmillekin jumppareille.

Tunnin liikkeet ovat yksinkertaisia ja tehokkaita. Välineinä käytetään vaihtelevasti käsipainoja, tankoja, kuminauhoja ja step-lautaa. Liikkeistä on tarjolla useita erilaisia variaatioita, jolloin jokaisella on mahdollisuus löytää itselle sopiva intensiteetti ja toisaalta myöskin haastaa itseään!

Voimapallo

Raskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Voimapallotreeni on vauhdikas ja monipuolinen koko kehon lihaksia vahvistava ja sykettä nostattava harjoitus.

Voimapalloharjoituksessa hyödynnetään eripainoisia painopalloja, joista jokainen pääsee valitsemaan oman kuntotasonsa mukaan joko kevyemmän tai raskaamman pallon.

Monipuoliset ja tehokkaat, mutta helposti omaksuttavat liikkeet harjoittavat koko kehoa. Voimapallotreeni lisää kestävyyttä, nopeutta, räjähtävyyttä, sekä liikkuvuutta.

Mukaansatempaavat yksilö- ja pariharjoitteet kannustavat liikkumaan yhdessä ja tekevät kuntoilusta hauskaa!

Tunti sopii kaikille: miehille ja naisille, vasta-alkajille ja kokeneille kuntoilijoille.
Harjoitusvarusteeksi soveltuvat joustavat vaatteet. Tunnilla ollaan paljain jaloin.

Functional Circuit

Keskiraskas Hieman haasteellinen Lue Sulje

Functional Circuit on perinteistä kiertoharjoittelua toiminnallisella tvistillä. Jos kaipaat monipuolista harjoittelua, joka kehittää niin lihaskuntoa, aerobista kuntoa, ketteryyttä, kehonhallintaa, tasapainoa kuin liikkuvuuttakin, on tämä tunti juuri sinulle!

Strong Arms

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

Haluatko kiinteät käsivarret ja vahvan ylävartalon? Jos vastasit kyllä, on tämä napakka 30 min. mittainen ylävartalotreeni juuri sinulle!

Harjoituksessa keskitytään erityisesti ylävartalon vahvistamiseen, mutta myös ala- ja keskivartalo aktivoituvat joissakin liikkeissä. Tunnilla haastetaan eri voiman alueita, kuten kestovoimaa, perusvoimaa ja räjähtävää voimaa. Myös ryhtisi paranee!

Harjoituksen liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Tunnilla käytetään välineenä vaihtelevasti käsipainoja, tankoja, levypainoja ja kuminauhoja, mutta myös oman kehon painoa hyödynnetään.

Valitsemalla itsellesi sopivat painot ja variaatiot harjoitteista pääset vaikuttamaan harjoituksen kuormittavuuteen. Siksi harjoitus sopii sekä vasta-alkajille että jo pidempään treenanneille.

Tämä tunti ei sisällä askellusta, joten ei ole pelkoa muiden jalkoihin jäämisestä!

Vinkki: Yhdistä Strong Arms vaikkapa Bootyyn, sisäpyöräilyyn tai CXWORX®-tuntiin. Näin saat loistavan yhdistelmätreenin!

VoimaFit

Keskiraskas Helppo Lue Sulje

VoimaFit-tunnilla kehitetään voiman eri ominaisuuksia monipuolisesti ja treenataan isoilla kuormilla turvallisesti. Pääosassa ovat isot moninivelliikkeet. Tekniikkaan saat apua ammattitaitoisilta ohjaajilta, ja kokeneempanakin harjoittelijana saat treenivinkkejä.

Tunti alkaa lämmittelyllä ja kehoa avaavilla dynaamisilla venytyksillä. Tästä siirrytään pääliikkeisiin, jotka ovat kuukauden ajan samat. Tällöin tekniikan on mahdollista kehittyä ja kuormien kasvaa. Pääliikeosion jälkeen treeni viimeistellään loputkin hiet irrottavan kiertoharjoittelun avulla. Viimeisenä keho palautellaan lyhyen loppujäähdyttelyn avulla.

Tule tunnille sisäliikuntavarusteissa, hikipyyhkeen ja juomapullon kera.




Sivumme Facebookissa Sivumme Twitterissä